فروشگاه‌ها، ادارات و شرکت‌ها

نیروی انسانی و کارکنان مهم‌ترین سرمایه مؤسسات هستند که در مواجهه مستقیم با ارباب‌رجوع لازم است سلامتی آن‌ها در بالاترین اولویت تأمین گردد. پرسنل رودررو با ارباب‌رجوع به دلیل حضور در محل‌های تردد، با ریسک بالای آلودگی مواجه‌اند. ماسک N95 تنها ماسک قابل اطمینان برای حذف آلودگی تنفسی است؛ اما پوشیدن آن کافی نیست و برای محافظت کامل ضروری است چشم و صورت با شیلد‌فونیکس‌دانا پوشانده شود.

شیلد فونیکس دانا - برندسازی پخش آوای باران - نمای سه رخ

شیلد فونیکس دانا - برندسازی بانک تجارت

آسودگی خیال مشتری

مراجعه به فروشگاه‌ها، بانک، ادارات و مؤسسات، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان شده. پرسنل در صورت عدم کنترل صحیح آلودگی، میزبان انتقال آلودگی شده و بعد از ابتلا، آن را به مراجعین هم منتقل می‌کنند. برند‌ها و مؤسسات معتبر برای این معضل اندیشیده و با استفاده از شیلد‌فونیکس‌دانا هم از کارکنان و نیروی انسانی خود محافظت می‌کنند و درعین‌حال، مشتری با خاطری آسوده در محل حضور خواهد داشت و با  پرسنل مستقر تعامل دارد. لازم به ذکر است که کیفیت ماسک‌های تنفسی مورداستفاده پرسنل برای ارباب‌رجوع و مشتری قابل‌تشخیص نیست. ماسک‌های تقلبی در بازار بسیار است و بسیاری از آن‌ها ظاهری مشابه ماسک‌‌های اصلی دارند و مشتری به آن‌ها اطمینان ندارد. ولی شیلد‌فونیکس‌دانا با ظاهر خود کیفیت بالایش را نشان می‌دهد و اطمینان خاطر را تأمین می‌نماید.

شیلد فونیکس دانا - برندسازی پخش آوای باران - نمای جلوشیلد فونیکس دانا - برندسازی فرمانداری ری

سپر آلودگی تنفسی

بر اساس نظر دانشمندان پاشش مخاط تنفسی مستلزم سرفه یا عطسه نیست. ارتعاشات تارهای صوتی در صحبت کردن عادی هم مخاط تنفسی افراد را در هوا معلق و بازدم، آن را به محیط اطراف منتشر می‌کند. ماسک‌های عادی تنها بخش اندکی از مخاط تنفسی موجود در بازدم را جذب می‌کند و آن‌هم در تنفس‌های بعدی باز در محیط پخش می‌شود. ماسک‌های N95 و شیلد محافظ با پوشش گردنی بهترین وسیله موجود برای کاهش این نوع نشر آلودگی است. ماسک N95 به دلیل خروج بازدم از سوپاپ، بازهم پخش ترشحات تنفسی را متوقف نکرده و شیلد‌فونیکس‌دانا با انتقال بازدم به سمت پایین، بهترین کارایی در این زمینه را دارد. این کار در فروشگاه‌ها، ادارات و مؤسسات پرتردد و برخوردار از مراجعین ضروری است. لازم است در نظر داشته باشید که مزیت شیلد‌فونیکس‌دانا ارتفاع ۲۴ سانتی آن منطبق با استاندارد Neck Cover است که باعث می‌شود بازدم به پایین منتقل‌شده و از نشر افقی آن جلوگیری نماید.

تبلیغات هوشمند و کارا

با امکان فروش سفارشی در هر تعداد، شیلد‌فونیکس‌دانا امکان طراحی و برندسازی بر اساس نظر سفارش دهنده فراهم می‌باشد. شیلد‌فونیکس‌دانا ضمن استفاده کارکنان، یا به عنوان هدیه، یک وسیله بهداشتی مطابق نیاز روز، تبلیغی بسیار مفید، ارزان و با برد وسیع می‌باشد.

ما را منتشر کنید و با دوستان به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *